2din.cz

Případová studie
2din.cz

Internetový obchod 2DIN.cz je primárně zaměřený na prodej chytrých autorádií, auto hifi a příslušenství do auta. Mezi klíčové produkty patří 2DIN autorádia a odhlučnění auta. Nabídka webu obsahuje více jak 3000 produktů.

Pro klienta jsme zajistili SEO analýzu webu, vyhodnocení konkurence a analýzu klíčových slov. Na základě analýzy jsme provedli on-page optimalizaci webu a dosáhli lepších pozic v organických výsledcích vyhledávání. Připravili jsme komplexní SEO strategii, která zahrnuje: obsahový rozvoj webu, obsahový / publikační plán, komplexní linkbuilding a copywriting. Dále se podílíme na správě PPC kampaní a ve spolupráci s klientem aktivně rozvijíme marketingovou strategii.

Se společnosti 2DIN spolupracujeme již od června 2015. Již po uplynutí jednoho roku jsme se v rámci SEO dopracovali k úctyhodným výsledkům.

Povedlo se nám dosáhnout

848 %

Zvýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů.

1057 %

Zvýšení počtu nových uživatelů z vyhledávačů.

160 %

Zvýšení celkového obratu společnosti.

2din.cz

Rozsah aktivit

  • SEO analýza webu
  • On-page optimalizace a úpravy obsahu na stránkách
  • Budování kvalitních zpětných odkazů na web
  • Podrobná analýza klíčových slov
  • Rozšíření informační architektury webu

Co o nás řiká klient

S MEDIAUNIT spolupracujeme již od roku 2015 a zatím se pracuje tvrdě nad protlačením webu 2DIN.cz na první pozice ve vyhledávačích. Aplikujeme nové metody a strategie, založené na českých a zahraničních trendech.

Thomas Riefler
Thomas Riefler
Ředitel společnosti 2DIN.cz

Napište nám a začněte úspěšně podnikat

Využijte bezplatnou nezávaznou konzultaci

Chci konzultaci zdarma

Kontaktujte nás

+420 739 437 792 info@mediaunit.cz

Nebo nás navštivte

MEDIAUNIT.cz s.r.o
Argentinská 286/38
Praha 7 – Holešovice
170 00

Sledujte nás také