Jak na linkbuilding a anchor texty

18.02.2017

V době, kdy vyhledávací systémy neustále obnovují algoritmy (jako např. Google Panda, Penguin Google Hummingbird), které reagují na zpětné odkazy velmi „citlivě“,...

Postup analýzy zpětných odkazů webu

12.01.2017

V obecném slova smyslu audit stránky z hlediska SEO znamená její hloubkovou analýzu, kontrolu. Toto téma je poměrně obsáhlé a vyžaduje zvláštní...

Online chat zvýšuje konverzní poměr webu

17.12.2016

Jednoduchá a rychlá komunikace s prodejcem je základem úspěšného obchodování, tak to je i v rámci podnikání na internetu. Každý klient ocení možnost rychlého...

PPC reklama – cena a formy odměňování

23.09.2016

Pokud se zajímáte o cenu správy PPC kampaní, tak to rozhodně nejste jediní, kdo se po více neúspěšných pokusech nastavení kampaní rozhodl...

Jak na SEO – praktický SEO návod v 6...

26.05.2016

1.Volba klíčových slov Je potřeba zvolit klíčová slova, s jejichž pomocí potencionální zákazníci vyhledávají váš produkt. Doporučuji použití dvou základních nástrojů: Sklik –...

SEO optimalizace – cena a návratnost investic

24.05.2016

Určitě jste se setkali s odlišnými nabídkami a cenami SEO – také se ptáte, jak zvolit tu správnou? Na základě čeho se rozhodnout? Je...

Reklama na internetu – 16 bodů, které nesmíte...

05.05.2016

Bez reklamy na internetu se dnes těžko obejdete. Nechci rozebírat výhody online reklamy, ale zaměřit se na praktické rady, které Vám pomohou...

On-page SEO aneb co zahrnuje optimalizace webu

29.09.2015

On-page optimalizace webových stránek je nedůležitější povinnou částí práce na podpoře webových stránek. V závislosti na kvalitě provedení optimalizace v počáteční fázi, závisí nejen...

Zpětný odkaz / backlink – jak poznáme jesli...

03.04.2015

Na otázky: "Co je kvalitní odkaz? Jaká jsou kritéria kvalitního odkazu?" jsme připravili anketu pro specialisty v oblasti rozvoje webových stránek. Ankety...

Content marketing – 55 návrhu na články, když...

02.04.2015

Pokud pracujete na SEO svého webu či rozvíjíte blog,  tak určitě často přemýšlíte, co napsat. Podíváme se na základní typy příspěvků do blogů. Máme...

Jak na tvorbu webu – postup krok za...

11.03.2015

Na začátku každé spolupráce na tvorbě webu následuje řada dost podobných dotazu ze strany klienta. Proto je dobré mít předem nachystaný postup....

Jak optimalizovat eshop?

17.04.2014

Optimalizace eshopů je komplexní práce. Takto přistupujeme k SEO eshopu my: 1. Etapa Nasadíme analytické systémy Google Analytics Google Webmaster Tools Uptimerobot...